• 26.03.19, 23:23
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Case study bränditegu 2018 võitja: Kuidas Elisa uus bränd inimesi põnevamat elu innustas elama

Aasta turundustegu 2018 finalisti ja bränditegu 2018 tiitli võitja Elisa brändi muutmine meelelahutuslikuks case study.
Case study bränditegu 2018 võitja: Kuidas Elisa uus bränd inimesi põnevamat elu innustas elama
  • Foto: Maarit Eerme
Turusituatsioon

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele