20 aasta jooksul on parimate turundustegude konkursil osalenud sajad tööd nii suurtelt kui ka väikestelt nii avalikus kui ka erasektoris tegutsejatelt. Mõned neist enam ei eksisteeri, mõnda näeme endiselt tegusana ja mõned kandideerisid ka sel aastal.
Eesti suurimal turunduskonverentsil Password andsid ülevaate kordaminekutest ja peale tiitli pälvimist toimunud muutustest varasemalt Aasta Turundustegu võitjad SEB, Orkla Eesti, Sky Media, Leibur ja tänavune finalist Tere ja Farmi piimatööstus.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.