• 27.03.19, 11:22
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Case study avaliku sektori turundustegu 2018 võitja: kuidas kinkida Eestile juubeliks 100 000 uut geenidoonorit minimaalse eelarvega

Avaliku sektori Aasta turundustegu 2018 võitja Eesti Geenivaramu kampaania "Kingime Eestile juubeliks 100 000 uut geenidoonorit" case study.
Case study avaliku sektori turundustegu 2018 võitja: kuidas kinkida Eestile juubeliks 100 000 uut geenidoonorit minimaalse eelarvega
Turusituatsioon

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.03.25, 13:24
Reklaamkingitustest otsitakse rohkem tähendust ja personaalsust
Reklaamkingitused on turundusvallas jätkuvalt ühed kõige tõhusamad vahendid brändi nähtavuse suurendamiseks ja kliendisuhete tugevdamiseks. 2025. aasta trend näitab, et reklaamtoodete mõju on kasvamas ning tarbijad hindavad neid rohkem kui kunagi varem.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele