Alates novembrist Bestmarketing.ee juhina töötanud Jekaterina Molotkova lahkus peale Passwordi konverentsi antud ametilt.
"Password arendas mind juhtimisprotsesside vallas ning tutvusin turundajate sihtrühmaga," ütles Molotkova. Aeg jäi üürikeseks, kuid Molotkova ütles, et ta jõudis selgusele, millele tuleb tulevikus keskenduda ning milliseid projekte sooviks ta realiseerida nii Bestmarketing.ee kui ka Äripäeva koosseisu väliselt.
Seotud lood
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.