• 27.03.19, 09:25
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Jekaterina Molotkova lahkus Bestmarketingi juhi kohalt

Alates novembrist Bestmarketing.ee juhina töötanud Jekaterina Molotkova lahkus peale Passwordi konverentsi antud ametilt.
Jekaterina Molotkova lahkus Bestmarketingi juhi kohalt
"Password arendas mind juhtimisprotsesside vallas ning tutvusin turundajate sihtrühmaga," ütles Molotkova. Aeg jäi üürikeseks, kuid Molotkova ütles, et ta jõudis selgusele, millele tuleb tulevikus keskenduda ning milliseid projekte sooviks ta realiseerida nii Bestmarketing.ee kui ka Äripäeva koosseisu väliselt.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele