• 29.03.19, 13:58
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

USA kasvuhäkkeri 9 soovitust juhile

USA firma Hubspoti kasvuhäkkeri David Ly Khimi 9 nippi pideva kiire arengu soodustamise rutiinide ja dokumenteerimise ülesehituseks ettevõttes.
David Ly Khim rõhutas Passwordil, et kasvamiseks on põhiline õppimine ja nii õnnestumise kui ebaõnnestumiste analüüsimine.
  • David Ly Khim rõhutas Passwordil, et kasvamiseks on põhiline õppimine ja nii õnnestumise kui ebaõnnestumiste analüüsimine. Foto: Marko Mumm
David Ly Khim juhib USA firmas Hubspot kasvatamise ja uute kasutajate ning klientide leidmise projekte, tema ametinimetus on kasvuhäkker. Khim sõnas turunduskonverentsil Password 2019, et kasvuambitsiooniga ettevõtted kipuvad pahatihti kopeerima teisi või otsima valmislahendusi, ilma et tegelikult isegi teaks, mis probleemi täpsemalt tuleks lahendada.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele