Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Klassikaline e-maili kampaania
Ettevõtte edu saab ennustada, kui kampaaniad õnnestuvad väga hästi. Smaily külalisblogger Marlen Mais kirjutab, kuidas ettevõted saavad e-maili kampaaniaid maksimaalselt enda jaoks tööle panna.
Foto: Pixabay.com
Kampaaniate puhul ei pea ma silmas allahindlusprotsenti pakkuvaid plakateid, vaid strateegilise ülehsehitusega väärtustpakkuvaid kampaaniaid, mis juhatavad potentsiaalse kliendi Sinu ettevõtte müügiprotsessi. E-maili kampaaniate näol on tegemist kõige soodsama ja efektiivsema turundamisviisiga õige sihtgrupini jõudmiseks.
Tänases ärikeskkonnas on jätkusuutlikkusest mõjutatud otsused muutunud ettevõtete jaoks vältimatuks. Nende otsuste baasilt võivad kujuneda kliendi- ning partnersuhted, ostu- ja müügitingimused ning ettevõtte brändi üldine kuvand.