• 10.04.19, 09:01
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Nädala kampaania: Premia “Lumehelbeke” ehk hea toode müüb ennast ka ilma reklaamita

Sel nädalal tutvustab Best Marketing Nädala kampaania rubriigis Premia uue Lumehelbekese jäätise lansseerimist. Kampaaniat kirjeldab Premia turundusjuht Lauri Talve, oma kommentaari on andnud Alvar Jaakson (Utopia), Katrin Rohtla (Louder) ning Mart Juur. Erapooletu kõrvaltvaataja pilgu heidab kampaaniale TLÜ reklaamiteooria lektor Tiina Hiob.
Lumehelbekeste jäätistel on palju erinevaid pakendeid. Illustreeris AW Stuff.
  • Lumehelbekeste jäätistel on palju erinevaid pakendeid. Illustreeris AW Stuff.
Premia turundusjuht Lauri Talve räägib jäätise sünniloost: “Lumehelbekese jäätise sünd oli puhas juhus. Premial oli olemas väga maitsev klassikaline vanillijäätis vahvlitopsis, mis otsis endale uut nime. Mullu lansseerisime selle sama jäätise Eesti Vabariigi 100-nda sünnipäeva auks. Samal ajal elasid sotsiaalmeedias ja mujal meedias oma elu AW Stuff’i loodud lahedad karikatuurid. Ja kusagil kolmandas universumi nurgas toimetasid reklaamiagentuuri Utopia tegelased Alvar ja Leslie, kes pakkusid välja idee, et kogu selle ripakil oleva kraami võiks kokku koondada üheks vahvaks Lumehelbekese jäätiseks.“

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.03.25, 13:24
Reklaamkingitustest otsitakse rohkem tähendust ja personaalsust
Reklaamkingitused on turundusvallas jätkuvalt ühed kõige tõhusamad vahendid brändi nähtavuse suurendamiseks ja kliendisuhete tugevdamiseks. 2025. aasta trend näitab, et reklaamtoodete mõju on kasvamas ning tarbijad hindavad neid rohkem kui kunagi varem.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele