Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Kuidas väikese tegijana tähelepanu võita?
Eestis on jäätiseturul tihe konkurents. Siiski õnnestub ka väiksel tegijal nimega Jäämari tähelepanu võita. Best Marketing uuris, kuidas see neil on õnnestunud ning millised on nende suurimad katsumused ja soovitused algajatele.
Jäämari on perefirma: Virgo Tuul tegeleb finantspoole ja müügiga, Kaili vastutab müügi, kaubaveo, kommunikatsiooni ja turunduse eest. Lisaks on tööl veel üks jäätisemeister.
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.
147 akadeemilist tundi, millest 16 akadeemilist tundi toimub klassiruumis ning 131 akadeemilist tundi toimub 2 kuu jooksul iseseisva- ja mentorõppena (sh iseseisev õpe 121 ak h ja 10 ak h) koolitajaga koos mentorõpe.