• 17.04.19, 12:44
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Kuidas Narva cooliks muutus?

Eelmisel aastal pöördusid paljude pilgud Narva suunas. See kuulutati Kultuuripealinn 2024 kandidaadiks, linna külastas president, korraldati mitmeid üritusi. Narva 2024 projekti juhtivpartner Maris Hellrand kirjeldab, kuidas Narva kuvandit muudeti ning mis tulemus sellega saavutati.
Festival Station Narva pakkus külastajatele mitmekülgset programmi, mis sidus kokku muusika, ettevõtluse, innovatsiooni ja kunsti
  • Festival Station Narva pakkus külastajatele mitmekülgset programmi, mis sidus kokku muusika, ettevõtluse, innovatsiooni ja kunsti
Miks võtsite oma südameasjaks just Narva?

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele