• 17.04.19, 09:10
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Nädala kampaania: Tallink külvab armastust Eesti ja Soome vahel

Tallink Grupp alustas uut turunduskampaaniat oma Tallinn-Helsingi shuttle teenuse reklaamiks. See toimub üheaegselt nii Eestis kui Soomes ja sama kontseptsiooni alusel, milleks on „Tallink shuttle lähendab meid“.
Nädala kampaania: Tallink külvab armastust Eesti ja Soome vahel
Kampaaniat kommenteerivad Tallinki müügi- ja turundusdirektor Marina Jõgi, Tallinki turundusjuht Merilin-Ingrid Kaalep ja loovagentuuri Bob The Robot loovjuht Helmi Korpinen. Omapoolse erapooletu kommentaari annab kampaaniale Uku Nurk.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.03.25, 13:24
Reklaamkingitustest otsitakse rohkem tähendust ja personaalsust
Reklaamkingitused on turundusvallas jätkuvalt ühed kõige tõhusamad vahendid brändi nähtavuse suurendamiseks ja kliendisuhete tugevdamiseks. 2025. aasta trend näitab, et reklaamtoodete mõju on kasvamas ning tarbijad hindavad neid rohkem kui kunagi varem.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele