• 26.04.19, 11:26
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Fitlap: Lojaalsed kasutajad teevad klienditoe töö meie eest ise ära

Fitlapi Facebookis on aktiivne toetusgrupp, kus on üle 22 000 liikme ning grupi liikmed vastavad ise teiste küsimustele ning Fitlapi tootearenduse juht René Laane sõnul ei pea nemad enam sekkuma. Enda küsimustele saavad nad poole tunniga ligi 1000 vastust.
Fitlapi tootearenduse juht René Laane
  • Fitlapi tootearenduse juht René Laane
Kuidas teha kasutajasõbralikku rakendust?

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele