• 30.04.19, 16:02
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Vaata, millised olid Baltic-Nordic parimad üritused 2018

Eelmisel nädalal toimus Tallinnas Baltic For Events konverents, millele järgnes pidulik auhinnatseremoonia. Konkursil võidutsesid ka projektid Eestist ning koju toodi ka peavõit. Võistluses oli ühtekokku ca 130 tipp üritusturunduse tööd Kesk-Euroopas Põhjalani.
Vaata, millised olid Baltic-Nordic parimad üritused 2018
  • Foto: Omniva
Tööde lõpphindamine toimus live’is, kus 20 žürii liikmele tutvustati projekti. Žüriisse kuulusid mitmete globaalsete ettevõtete turundus ja üritusturundusspetsialistid (näiteks Volvo, Ericsson, Mastercard, Finnair, Eesti Energia).

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele