Eelmisel nädalal toimus Tallinnas Baltic For Events konverents, millele järgnes pidulik auhinnatseremoonia. Konkursil võidutsesid ka projektid Eestist ning koju toodi ka peavõit. Võistluses oli ühtekokku ca 130 tipp üritusturunduse tööd Kesk-Euroopas Põhjalani.
Tööde lõpphindamine toimus live’is, kus 20 žürii liikmele tutvustati projekti. Žüriisse kuulusid mitmete globaalsete ettevõtete turundus ja üritusturundusspetsialistid (näiteks Volvo, Ericsson, Mastercard, Finnair, Eesti Energia).
Seotud lood
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.