Üha suurematest investeeringutest jääb tähelepanu saavutamiseks väheks, sest tihtipeale unustame turundajatena, et inimesed tegelikult ei taha reklaame vaadata, kirjutab Havas Media strateeg Triin Hook.
Klientide üks suurimaid väljakutseid on, kuidas saavutada ja säilitada turul edukas positsioon ajal, mil konkurents aina tiheneb ning kus arvestatava tähelepanu saavutamine nõuab järjest suuremaid investeeringuid ja täpsemat strateegiat. Lahendus võiks olla: saa aru, kes on su sihtrühm ja turunda nutikalt, võttes appi tähelepanu mõõdikud.
„Ronisime sõna otseses mõttes iga kraanikausi alla, elektrikappi, kaalusime igat singirulli,“ kirjeldas mõjude mõõtmise algust üritusturundusagentuuri Jolos kaasasutaja ja loovjuht Martin Rauam.
„Ära tee reklaami, vaid tee tiktokke,“ soovitas TikToki spetsialist ja Aleph Estonia OÜ kliendisuhete juht Karl Trepp digiturunduse konverentsil Best Internet.
Tanki digiturunduse juhi tänavuse Aasta Digitegu konkursi züriiliikme Irina Piiskoppeli sõnul moodustavad vanad head kanalid nagu otsingureklaam ja e-posti turundus jätkuvalt olulise osa digistrateegiast, kuid tõenäoliselt lihtsalt veidi ajakohastatud kujul.
Digiposter OÜ tooteportfellis on 70 digiekraani kaubanduskeskustes, üle 300 digipostri jaekettides ning 18 suurt väli LED-ekraani. Olemasolevale on lisandumas aga ka esimene ehituskett – kvaliteetsete siseekraanidega ning raadioga saavad kaetud kõik Bauhofi kauplused üle Eesti.
147 akadeemilist tundi, millest 16 akadeemilist tundi toimub klassiruumis ning 131 akadeemilist tundi toimub 2 kuu jooksul iseseisva- ja mentorõppena (sh iseseisev õpe 121 ak h ja 10 ak h) koolitajaga koos mentorõpe.