„Digiturunduse praktikumi“ saates vaatleme seekord partnersuhteid turunduses ja räägime sellest, kuidas seeläbi ettevõtte brändi kasvatada.
- Veebimajutuse partnersuhete juht Tõnis Bramanis ja saatejuht Priit Kallas Dreamgrow Digitalist. Foto: Äripäev
Enda parimaid praktikaid partnersuhete vallas jagab Veebimajutuse partnersuhete juht Tõnis Bramanis, kes toob mitmeid näiteid, kuidas nad ettevõtetega koostööd teevad, millised on partnerturunduse tegevused ning milliseid tulemusi see on täna toonud. Samuti annab ta kuulajatele põgusa ülevaate, kuidas ta tulemusi mõõdab ning kellega ta üldse koostööd teeb.
Saadet juhib Priit Kallas Dreamgrow Digitalist.
Kuidas koos tegemine aitab paremaid tulemusi saavutada?
Seotud lood
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.