Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Nädala kampaania: too oma talent kooli!
SA Innove uue kampaania “Sinus elab talent, too ta kooli” eesmärk on mõjutada noori ja karjääripöörajaid õpetajaameti kasuks, murda stereotüüpe ja näidata tänapäeva kooli inspireeriva töö- ja õppimiskeskkonnana.
Kampaania loonud agentuuri Creatum asutaja Moonika Kiop ja Innove õpetaja ja koolijuhi täienduskoolituskeskuse peaspetsialist Silvia Uus kirjeldavad, kuidas otsustati väljakutsele läheneda ning millised on hetke tulemused. Omapoolse kommentaari annavad kampaaniale sihtrühma valitud prantsuse lütseumi abituriendid Ramona Mägi, Juuli Teder ja Gert Avar Reinumägi.
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.
147 akadeemilist tundi, millest 16 akadeemilist tundi toimub klassiruumis ning 131 akadeemilist tundi toimub 2 kuu jooksul iseseisva- ja mentorõppena (sh iseseisev õpe 121 ak h ja 10 ak h) koolitajaga koos mentorõpe.