Kuni 10. maini saavad kõik turundushuvilised testida oma teadmisi veebitestis. Tänaseks on testi teinud juba ligi 200 turundushuvilist, kes kõige enam jäid hätta analüütikat ja protsendiarvutust sisaldavate ülesannetega.
“Meie veebitesti populaarsus turundajate aga ka teiste selle valdkonnaga põimuvate inimeste seas on olnud suur,“ rääkis testi väljatöötamist juhtinud Marketingi Instituudi juht Anu-Mall Naarits. „Senine statistika näitab, et suurem osa vastajatest jääb lõppskooris 50-70% vahele, kusjuures peaaegu pooltele vastajatest tekitavad enim raskusi analüütikat ja protsentarvutuse tundmist eeldavad ülesanded.“
Seotud lood
Tänases ärikeskkonnas on jätkusuutlikkusest mõjutatud otsused muutunud ettevõtete jaoks vältimatuks. Nende otsuste baasilt võivad kujuneda kliendi- ning partnersuhted, ostu- ja müügitingimused ning ettevõtte brändi üldine kuvand.