• 09.05.19, 11:12
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Smaily omandas Mailbow

Eesti meiliturunduse teerajaja Smaily omandas Mailbow, mille tulemusena võetakse üle tarkvara, kliendibaas ja meeskond ning jätkatakse veelgi suuremana Smaily nime all.
Smaily omandas Mailbow
Smaily tegevjuhi Erkki Markuse sõnul on juba aastakümne jooksul olnud nende eesmärgiks luua teadlikult lihtne tarkvara, millega saata ilusaid uudiskirju, et tõsta oma meiliturunduse kvaliteeti ja tõhusust, vähendades samal ajal ettevalmistusele kuluvat aega ja ressursse.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele