Uusi tehnoloogiaid on juba nii tohutult palju ja tempo aina kasvab – praegune juht peab mõtlema, kuidas masinõpe ja asjade internet oma firma kasuks tööle panna, rääkis 20 aastat Stockholmis ja New Yorgis tegutseva teenusedisaini ja innovatsioonibüroo Doberman strateegiajuht Johan Dovelius Pärnu juhtimiskonverentsil.
- Doberman strateegiajuht Johan Dovelius Foto: Urmas Kamdron
“Me kõik ootame üha rohkem, tahame kõike kergemini ja odavamalt saada. Kui asjad arenevad kiiresti, siis tavaliselt see areng üha kiireneb, hoogu tuleb üha juurde. Täna tundub viie aasta tagune areng juba väga aeglane. Kasvavad ka klientide ootused. Elu ja pangaülekandeid saab korraldada telefonist, selgitas Dovelius Pärnu juhtimiskonverentsil ning lisas, et nende agentuur aitab firmadel teenuseid disainida, aga nad ise kliendina nõuavad ka firmadelt üha rohkem.
Seotud lood
2024. aastal on Google Ads ettevõtete jaoks üks olulisemaid kanaleid digiturunduses. Üle maailma ligi 80% ettevõtetest kasutab Google reklaame müügitulemuste kasvatamiseks.