• 05.06.19, 12:22
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Best Marketingi tiimiga liitusid Marianne Liibert ja Kristi Remmik

Best Marketingi meeskonnaga liitusid konverentside projektijuht Kristi Remmik ja toimetaja Marianne Liibert.
Kristi Remmik
  • Kristi Remmik Foto: Andras Kralla
Kristi oli varem Äripäeva Akadeemias koolituskoordinaator ning enne seda töötas kooliskäimise kõrvalt erinevates valdkondades, et uusi kogemusi koguda ja silmaringi avardada. Ta on kolm aastat tegutsenud vabatahtlikuna heategevusorganisatsioonis Minu Unistuste Päev, kus on tegelenud erinevate ürituste korraldamisega nii projektijuhi kui ka meeskonnaliikme rollis. Eelmisel suvel lõpetas ta Tartu Ülikooli Pärnu kolledžis ettevõtluse ja projektijuhtimise eriala.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele