Best Marketingi meeskonnaga liitusid konverentside projektijuht Kristi Remmik ja toimetaja Marianne Liibert.
- Kristi Remmik Foto: Andras Kralla
Kristi oli varem Äripäeva Akadeemias koolituskoordinaator ning enne seda töötas kooliskäimise kõrvalt erinevates valdkondades, et uusi kogemusi koguda ja silmaringi avardada. Ta on kolm aastat tegutsenud vabatahtlikuna heategevusorganisatsioonis Minu Unistuste Päev, kus on tegelenud erinevate ürituste korraldamisega nii projektijuhi kui ka meeskonnaliikme rollis. Eelmisel suvel lõpetas ta Tartu Ülikooli Pärnu kolledžis ettevõtluse ja projektijuhtimise eriala.
Seotud lood
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.