• 28.06.19, 11:21
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Influenceriturunduse idufirma kaasas maineka investori

Eesti idufirma Promoty lõi platvormi, mis viib kokku brändid ja Instagrami sisuloojad ehk nn influencerid. Juba poolteist aastat edukalt tegutsenud ettevõte kaasas nüüd investeeringu, et platvorm esimestele välisturgudele viia.
Promoty tiim
  • Promoty tiim Foto: Kristel Pähkel
Promotysse investeerinud turundusagentuuri IMPACT 80/20 asutaja Kristjan Raude sõnul on influenceriturundus täna lapsekingades, mis peatselt hakkavad väikseks jääma.
“Olen tegutsenud turunduse ja müügi valdkonnas viimased 15 aastat nii Eestis kui välismaal ning näen, et influenceriturundus on tulnud, et jääda,” selgitas Raude investeeringu tagamaid ja lisas, et selle valdkonna iga-aastane kasv on meeletu.
“Oleme platvormi pooleteist aasta jooksul Eestis valideerinud ning koostöös kohalike brändidega toodet paremaks ehitanud. Usume, et toode on peagi sealmaal, et suudame ka maailma mastaabis konkureerida,” sõnas Promoty tegevjuht Aleks Koha.
Laienemisel plaanib idufirma kasutada lokaalset strateegiat, kus laienetakse ühte riiki korraga ja kohalikus keeles. Sarnast strateegiat on Eesti idufirmadest edukalt kasutanud näiteks Bolt. "Kui Bolt laieneb linn-linna haaval, siis meie laieneme riik-riigi haaval," selgitas Koha.
“Promoty on kindlasti idufirma, millel silma peal hoida,” kinnitas Madis Müür, tehnoloogiainvestor ja Promoty nõustaja. “Nad viivad brände suunamudijatega kokku oluliselt soodsamalt ja paremini sihitult kui konkureerivad platvormid. Usun, et tegemist on järjekordse Eesti tehnoloogiamaastiku edulooga.”
Promoty on tegutsenud alates 2017. aasta lõpust. Platvormiga on Eestis liitunud pea 15 000 Instagrami kasutajat ning üle 500 turundaja. Pooleteist aasta jooksul on läbi viidud pea 250 kampaaniat brändidega nagu Wolt, River Island, Taffel ja Circle K.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele