• 19.07.19, 10:44
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Joel Volkov: reklaamipiiranguid tuleb leevendada

Kuigi esialgu on raske täpselt mõista, mida riik kiirlaenufirmade reklaamipiiranguid tühistades leevendab, on kehtiv reklaamiseadus igas mõttes ajast ja arust ning tuleks üle vaadata, kirjutab reklaamiagentuuri Tank partner ja loovjuht Joel Volkov.
Joel Volkov
  • Joel Volkov Foto: Maris Ojasuu
Aga alustagem sellest, et reklaam on vaba demokraatliku ja kapitalil põhineva maailma üks olulistest hääletorudest – tänaseks läbi oma erinevate vormide maailma kõige suurem äri. See ei oleks seda, kui tegemist oleks millegagi, mis oleks ebavajalik, ebaeetiline või väär. Reklaam on tarbijate jaoks majakas, mis suunab neid elujõulisemate ja argumenteeritumate lahenduste poole. Jah, kahtlemata on olemas ka reklaami valdkonnas mitmesuguseid šarlatane ja miraaže – kus neid poleks?

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele