• 10.04.25, 12:33

Klassika, džäss või räpp? Vali hoolega, sest muusika mõjutab tervist

Muusika saadab meid kõikjal – kohvikutes, spordisaalides, kaubanduskeskustes ja ööklubides. Ent kas teadsid, et muusika ei mõjuta üksnes meeleolu, vaid ka sinu keha ja vaimset seisundit?
Klassika, džäss või räpp? Vali hoolega, sest muusika mõjutab tervist
  • Foto: Andrea Rankovic
Muusika kuulamine on enamat kui meelelahutus – see on ka tõhus viis keha ja vaimu tasakaalu saavutamiseks. Erinevad helid ja rütmid mõjutavad emotsioone, rahustavad närve ning aitavad toime tulla stressi ja ärevusega. Mõnel juhul võib muusikat pidada lausa teraapiavormiks.

Seotud lood

Uudised
  • 17.10.24, 13:58
Helibränding – asi, millest ei saa enam vaikida
Muusika mõjutab inimesi sügaval tasandil ja väga kiiresti, sõnas muusikapsühholoog Dali Kask saates „Eetris on turundusuudised“ ning lisas, et sel on selged neuroloogilised põhjused.
Uudised
  • 20.03.25, 16:53
Töötajate vaimne tervis luubi all – kus esineb enim läbipõlemist?
Peaasi.ee poolt organisatsioonidele korraldatud emotsionaalse enesetunde testi tulemuste analüüs näitas, et töötajate vaimne kurnatus on suurim avalikus sektoris ja meditsiinivaldkonnas.
Uudised
  • 19.02.25, 10:12
KOGEMUSLUGU | Kristel Martise tööalase elu järgmine suur samm on paus
Best Marketingi tiimil on juba mõnda aega meeltes mõlkunud mõte suunata valgusvihku meie turundus- ja kommunikatsiooni inimeste vaimse tervise ja heaolu temaatikale. Oleme tänulikud Viru Keskuse turundus- ja kommunikatsioonijuhile Kristel Martisele, kes julges oma kogemusega esimesena meie kõigi ette tulla.
Uudised
  • 27.02.25, 06:15
KOGEMUSLUGU | Agentuuri juht võttis pool aastat puhkust ja maailm ei kukkunudki kokku
Heidame uues artiklite sarjas valgusvihku meie turundus- ja kommunikatsiooni inimeste vaimse tervise ja heaolu temaatikale. Seekord jagab enda kogemust sõnumiagentuuri Akkadian asutaja ning partner Kadri Lainas.
  • ST
Sisuturundus
  • 07.04.25, 09:00
Pakend võib olla sinu ettevõtte parimaks turundajaks
Olgu toode ümbrise sees nii hea kui tahes, ent kui pakend selle ümber pole köitev, võib kaup potentsiaalsetele ostjatele ikkagi märkamatuks jääda. Kindel on see, et huvitav ja pilkupüüdev pakend tekitab emotsioone ning jääb paremini meelde ehk pakend pole ammu enam ”lihtsalt pakend”, vaid midagi palju enamat.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele