30. augustil toimus Balticbest, mille käigus külastati lahedaid Eesti ettevõtteid.
Esimese tuuri käigus saab külastati ilmselt maailma kuulsaimat Eesti ettevõtet Bolt, pealinna parimat restorani Rataskaevu 16, empaatilist ja kliendi vajadusi mõistvat agentuuri Velvet ning inimeste südamesse pugenud jäätisetootjat La Muu.
Teise tuuri käigus avasid oma uksed juhtiv telekomiettevõte Telia, moodne ja hipsterlik jaekaubanduspind Balti Jaama Turg, armas ja kodune Tallinna Lennujaam ning väikeõlletootjate lipulaev Põhjala.
Kolmanda tuuri käigus ootasid külastajaid üle kogu Euroopa tuntud start-up Pipedrive, meelelahutushiid Apollo Kino ja äsja avatud Ülemiste O'Learys, üks Eesti suurimaid panku ehk SEB Pank ja Vana Tallinna koduna tuntud Liviko.
Seotud lood
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.