Alates septembrist asus Ülemiste keskuse turunduse- ja kommunikatsioonijuhina tööle Tiia Nõmm, kes varasemalt töötas Tallink Grupi brändijuhina.
Kaubanduses on põnev aeg ning valdkonna kiire areng ja tarbijate muutuvad ootused nõuavad tugevat ja hea sünergiaga meeskonda. “Ülemiste jaoks on turundus strateegiline valdkond ning mul on väga hea meel meie kauaaegset koostööpartnerit Tiiat oma meeskonnas tervitada,” ütles keskuse tegevjuht Guido Pärnits.
Tiia Nõmm hindab Ülemiste keskust kõrgelt. Tema sõnul on Ülemiste keskuse suurepärane rentnike kooslus, hea asukoht ning aastate jooksul langetatud õiged ärilised otsused see põhjus, miks Ülemistest on saanud klientide poolt eelistatuim ostukeskus. ”Mul on suur rõõm ühineda Ülemiste tugeva meeskonnaga ning anda oma panus keskuse arengule kaubandus-meelelahutusvaldkonnas,” lisas ta.
Tiia Nõmm on Ülemiste keskusega seotud alates 2004. aastast, olles Ülemiste toonase reklaamiagentuuri juht ning partner. Samuti vastutas ta Ülemiste brändiuuenduse strateegilise ning loova lahenduse eest 2014. aastal.
Viimased neli aastat töötas ta Tallink Grupi brändijuhina, kus tema töö hõlmas Tallinki, Silja Line’i ning muude grupile kuuluvate kaubamärkide strateegiate loomist ning rakendamise juhtimist Eesti, Soome, Rootsi ja Läti turgudel.
Seotud lood
Digiposter OÜ tooteportfellis on 70 digiekraani kaubanduskeskustes, üle 300 digipostri jaekettides ning 18 suurt väli LED-ekraani. Olemasolevale on lisandumas aga ka esimene ehituskett – kvaliteetsete siseekraanidega ning raadioga saavad kaetud kõik Bauhofi kauplused üle Eesti.