• 20.09.19, 11:42
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Telia uus kampaania kutsub paberarvetest loobuma

Sel nädalal Eestis alanud kampaaniaga "Murrame harjumusi, mitte puid" kutsub Telia oma kliente vahetama paberarved e-arvete vastu, sest senine paberile trükitud arvetest loobumise tempo on liiga aeglane.
Kampaania "Murrame harjumusi, mitte puid". Telia soovib väljastada 2022. aastal 95% arvetest elektrooniliselt.
  • Kampaania "Murrame harjumusi, mitte puid". Telia soovib väljastada 2022. aastal 95% arvetest elektrooniliselt.
Ettevõtte eesmärk on väljastada Eestis 2022. aastal 95% arvetest elektrooniliselt. Kuigi Telia saadetavate paberarvete hulk väheneb pidevalt ning näiteks viimase aastaga on see kahanenud umbes 10 000 arve võrra, jõuavad paberarved endiselt paljude klientideni.
Alates möödunud augustist on Telia saatnud klientidele enam kui miljon arvet paberkandjal. Kui arvestada, et iga paberarve võrdub ühe väikese puuistikuga, on see terve suur istutamata jäänud mets.
Telia Eesti e-kanalite ärijuht Leelo Kallikorm ütles, et 30. oktoobrini kestva kampaania eesmärk on kutsuda kliente vahetama paberarveid e-arvete vastu. Tema sõnul on paberarvest tunduvalt loodussõbralikum alternatiiv e-arve, mille saab tellida iseteenindusse, e-posti aadressile või internetipanka.
Ümbervormistamise peamine eesmärk on toetada Telia 2030. aastaks seatud sihte, milleks on muuta oma tegevus läbi vastutustundliku digitaliseerimise CO2 emissiooni- ja jäätmevabaks.
Iga kliendi paberarve ümbervormistamise tänutäheks istutab Telia koostöös Riigimetsa Majandamise Keskusega (RMK) järgmise aasta kevadel Eesti metsa ühe puu.
"Loodame, et positiivne emotsioon jõuab ka klientideni ning saame koos istutada üle 5000 puu. Kümme protsenti kogu maailmas toodetud paberipuidust läheb paberarvete tootmiseks, mis on väga suur kogus," lausus Kallikorm.
Paberarveid saavad e-arvete vastu vahetada kõik Telia erakliendid ja ärikliendid.
Vaata videost, mida rääkisid kampaania kohta Maailmakoristuspäeva eestvedaja Anneli Ohvril ja Telia e-kanalite ärijuht Leelo Kallikorm:
Allikas: IT uudised

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 18:39
Digiposter katab Bauhofi kauplused üle Eesti ekraanide ning raadioga
Digiposter OÜ tooteportfellis on 70 digiekraani kaubanduskeskustes, üle 300 digipostri jaekettides ning 18 suurt väli LED-ekraani. Olemasolevale on lisandumas aga ka esimene ehituskett – kvaliteetsete siseekraanidega ning raadioga saavad kaetud kõik Bauhofi kauplused üle Eesti.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele