• 02.10.19, 20:12
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Millisel meediamogulil on kõige rohkem raha?

Äripäev reastas Eesti rikaste TOP 500, kus oli sees ka meedia, reklaami ja telekomi valdkonna tegijaid.
Millisel meediamogulil on kõige rohkem raha?
6. koht rikaste TOPis, Margus Linnamäe
Suurim vara on ravimimüügikett Magnum. Juuni alguses suurendas UP Invest Apollo Grupis oma osalust 55%-lt 80%-le. UP Investis on Linnamäe osalus 78% ja Ivar Vendelinil 20%. Äripäev hindas Linnamäe vara väärtuseks 257,2 miljonit eurot. Loe ka: Margus Linnamäe on kümne rikkaima inimese hulgas
36. koht rikaste TOPis, Hans H. Luik
Börsifirma Ekspress Grupp suurim aktsionär. Äripäev hindas tema vara väärtuseks 83,8 miljonit eurot. Loe ka: Ekspress Grupi suuraktsionär on esisaja seas
44. koht rikaste TOPis, Ivar Vendelin
Meelelahustusketi Apollo Grupp endisel osanikul Ivar Vendelinil on UP Investis/MM Grupis 20% suurune osalus. Äripäev hindas tema vara suuruseks 67,5 miljonit eurot. Loe ka: Linnamäe impeeriumi osaniku kõrge lend
113. koht rikaste TOPis, Marju Kern
Omas valdusfirma Com Holding kaudu 26% suurust osalust telekomifirmas Starman. Com Holding müüs 2016. aastal 17,1 miljoni euroga Starmani aktsiad Elisale ning omandas samal ajal osaluse Cgates Groupis. Äripäev hindas tema vara suuruseks 29,6 miljonit eurot.
130. koht Rikaste TOPis, Reet Roos
Talle kuuluv RR Valdus on mitme Balti turul tegutseva reklaami- ja meediaagentuuri omanik. Mullu asus edetabelis 19,9 miljoni euroga 174. kohal. Mõned aastad tagasi asutas Roos koos kahe erainvestoriga riigi esimese hedge-fondi tüüpi riskifondi KRR Funds, millele aga pole saanud osaks suuri võite. Äripäev hindas tema vara suuruseks 27,8 miljonit eurot.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele