• 07.10.19, 14:21
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Neway turundust asus juhtima Mathis Bogens

Alates tänasest täidab Neway disainiagentuuri turundusjuhi kohustusi Mathis Bogens, kelle eesmärk on viia agentuuri teenuste ja toodete turundamine tasemele, kus suure töö tulemusena saavutatakse rahvusvaheline läbimurre.
Mathis Bogens
  • Mathis Bogens Foto: Riho Lill
„Olen Neway agentuuril pikalt silma peal hoidnud ja tundsin, et tegemist on meeskonnaga, kes oskab luua uut väärtust nii, et rõhk ei ole pelgalt välistel visuaalidel, vaid sisul, brändingul, teenusedisainil ja kasutajakogemusel. Iga meie projekti eesmärk on kõnetada kõiki asjaosalisi – meist endist kuni lõppkliendini välja,“ ütles Neway turunduse uus juht Mathis Bogens.
Bogensi visioon on tuua agentuuri uusi meedia- ja tegevussuundi ning näidata agentuuri tugevat meeskonda kui võtit, kuidas saavutada rahvusvaheline läbimurre konkurentsitihedal agentuuride maastikul.
“Kasutame oma töös kuue-etapilist disainiprotsessi, mille käigus võetakse tooted, teenused ja brändid osadeks lahti ja pannakse tagasi kokku ühtseks tervikuks. Kusjuures selle kõige juures on oluline koostöö kliendiga ning tulemus, mis annab potentsiaalsele sihtgrupile igas klienditeekonna puutepunktis meeldejääva kogemuse. Julged mõtted, ambitsioonikad eesmärgid ja raamist välja ideed on need, mis muudavad Neway igapäevaseid tegemisi värvikamaks,” lisas ta.
Neway uus turundusjuht on laiapõhjalise valdkonnakogemusega, olles töötanud Teaduskeskuses AHHAA, kus ta neli aastat juhtis turundus- ja kommunikatsiooniosakonda. Lisaks sellele on Bogens töötanud ajakirjanikuna ajalehes Postimees ja olnud erinevatel suhtekorralduse ning turundusega seotud ametikohtadel Sihtasutuses Archimedes ja Kaitseväes.
“Meie turundusjuhi töö on jutustada Neway lugu läbi kõikvõimalike kanalite nii kodus kui rahvusvaheliselt,” rääkis Neway juht Jaan Naaber ja lisas, et Bogens on hea energiaga ja positiivse ellusuhtumisega inimene, kes lükkab käima nii väikesed sisesündmused kui ka aitab agentuuril silma paista suurte ja kriitiliste auditooriumite ees.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele