• 08.10.19, 13:26
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Viimane võimalus soetada soodushinnaga pilet Best Internetile

Reedel on viimane võimalus soetada soodushinnaga pilet digiturunduse konverentsile Best Internet, mis toimub 12.-13. novembril Tallinnas.
Viimane võimalus soetada soodushinnaga pilet Best Internetile
Sel aastal räägitakse Best Internetil digiturundusest turundusjuhile, teisisõnu keskendutakse eeskätt turundajatele, kes oma igapäevatöös küll tegelevad digiturundusega, kuid ei ole digivaldkonnale spetsialiseerunud. Eesmärk on anda ülevaade digiturunduse trendidest ja luua selgus digiturunduse keerulises maailmas ning pakkuda praktilisi nõuandeid ja inspireerivaid ideid. Soodushinnaga piletid on saadaval kuni 11.10.2019.
Soeta soodushinnaga Best Interneti pilet
Traditsiooniliselt toimub Best Interneti ajal ka Aasta Digitegu konkurss, mis on hea võimalus saada paari tunni jooksul ülevaade Eesti parimatest digiturunduse töödest ja õppida parimatelt. Esitades Digitegu konkursile 4 tööd, saad tasuta kaasa Best Interneti ühe päeva pääsme. Tööde esitamise tähtaeg on esmaspäev, 4. november 2019 kell 23.59.
Lae alla Aasta Digitegu konkursi ankeet

Seotud lood

Uudised
  • 30.09.20, 16:47
Aasta Digitegu 2020: konkursi reglement
Töö esitamine on väga lihtne ja soodne. Töid on oodatud esitama nii agentuurid, nende kliendid kui ka ettevõtted, kes teevad ise digiturundust.
Uudised
  • 24.09.19, 17:33
Best Internet 2019: digiturundusest turundusjuhile
Registreerumine Best Internet konverentsile on avatud! 12.-13. novembrini Tallinnas toimuv Best Internet keskendub sel aastal eeskätt turundajatele, kes oma igapäevatöös küll tegelevad digiturundusega, kuid ei ole digivaldkonnale spetsialiseerunud.
  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele