Tänavu esimesel poolaastal kasvas Eestis kõige kiiremini interneti- ja välireklaami maht, väikest langust näitas aga reklaam paberajalehtedes, selgus Kantar Emori reklaamipanuste analüüsist.
Eesti meediareklaamituru kogumaht koos otsepostiga oli aasta esimeses pooles üle 55 miljoni euro, kasvades eelmise aasta sama perioodiga võrreldes veidi üle 5 protsendi.
„Suurima osa ehk veidi üle neljandiku napsas endale televisioon, kasvades esimesel poolaastal 2 protsenti ning teenides 13,64 miljonit eurot. Internetireklaami osakaal kogumahust oli 23 protsenti, välireklaamil 17,5 protsenti,“ kommenteeris Kantar Emori Baltikumi juht Margo Veskimägi.
Seejuures ajalehtede reklaamimaht esimeses kvartalis kasvas ja teises kahanes, mis teeb väikese 1,5-protsendise langusega osakaaluks ligi 17 protsenti.
Raadioreklaami maht esimesel poolaastal oli 5,59 miljonit eurot, hoides seega enda käes 11 protsenti turust.
Seotud lood
Tänases ärikeskkonnas on jätkusuutlikkusest mõjutatud otsused muutunud ettevõtete jaoks vältimatuks. Nende otsuste baasilt võivad kujuneda kliendi- ning partnersuhted, ostu- ja müügitingimused ning ettevõtte brändi üldine kuvand.