19. septembril toimus Fotografiskas meediaagentuuri Initiative hooaja kick-off pidulik õhtusöök, kus koos oma koostööpartneritega vahetati värskeid mõtteid, nauditi Eesti tippkoka Peeter Piheli valvsa silma all valminud roogasid ning kohtuti inspireerivate esinejatega.
Initiative’i tegevjuhi Indrek Soomi sõnul on sellised üritused olulised, et veel enne kiiret aastalõpuhooaega üks ühine mõnus õhtu veeta ning ideid koguda. “Loomulikult on meile väga oluline oma koostööpartneritele näidata, et austame nende ambitsioone kõrgelt ja nende edu on meile oluline. Just teineteisest lugupidamine on meie arvates igasuguste edukate suhete aluseks, millele tööalane professionaalsus toetub,” lisab Soom.
Saku Õlletehase turundusdirektor Eva Maarend kinnitab, et Saku turundustiimile on koostöö algusest olnud selge, kui oluliseks peab Initiative’i meeskond kliendisuhteid: “Tunneme seda iga väiksema ja suurema kokkupuute puhul – ükskõik, kas kiire päring e-maili teel või suuremahulisi kampaaniaid ettevalmistades. Ka selle aasta kutse ja soov oma klientide ja koostööpartneritega hooaja kick-off'i tähistada on kinnitus sellele."
"Lisaks sellele, et sellistel koosviibimistel saame uue hooaja ideid ja plaane jagada, on see võimalus tutvuda ka uute meeskonnaliikmetega mõlemalt poolt. Eriti suur lisaväärtus tuleb aga võimalusest teistest ettevõtetest oma valdkonna inimestega kokku puutuda, et muljeid, ideid ja kogemusi jagada. Selleaastase kick-off ürituse tegi eriliseks väga aktuaalne ja unikaalne kohavalik – Fotografiska oma fotonäituste ja erilise toidu pakkumise kontseptsiooniga. Eks sellised üritused jäävad ikka hästi meelde ning loovad teatud mõttes kogukonna tunde, mis teeb ka edasised tööprotsessid sujuvamaks,” kiidab Maarend Initative'i üritust.
Mõnusate hetkede meenutuseks väike fotogalerii:
Fotod: Tiki Films
Seotud lood
2024. aastal on Google Ads ettevõtete jaoks üks olulisemaid kanaleid digiturunduses. Üle maailma ligi 80% ettevõtetest kasutab Google reklaame müügitulemuste kasvatamiseks.