• 30.10.19, 10:00
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Algab kestliku arengu kampaania „Mina hoolin“

Täna, 30. oktoobril algab kampaania „Mina hoolin“, mis innustab inimesi nägema kestliku arengu eesmärke meie igapäevaelu lahutamatu osana.
Valik kampaania "Mina hoolin" kujundusi
Valik kampaania "Mina hoolin" kujundusi
6 fotot
  • Valik kampaania "Mina hoolin" kujundusi
Kestlik areng tähendab tasakaalu leidmist inimestele heaolu loomise ja planeedi piiratud ressursside vahel. 2015. aasta septembris lepiti ÜRO-s globaalselt kokku 17 kestliku arengu eesmärki (Sustainable Development Goals – SDG), et lõpetada ebavõrdsus, kaitsta keskkonda ja tagada heaolu kõigile. Kestliku arengu eesmärgid kehtivad kõikide riikide erinevatele tasanditele: valitsustele, ettevõtjatele, vabaühendustele, haridusasutustele ja kodanikele.
Möödunud aastal moodustati Eestis koalitsioon Kestliku Arengu Heaks, mis ühendab asutusi ja ettevõtteid kõikidest sektoritest, kes soovivad mõjutada ja kujundada poliitilisi, ühiskondlikke või isiklikke otsuseid nii, et need toetuksid kestlikkuse printsiipidele. Kampaanias osalevad nii suured kui väikesed koalitsioonipartnerid alustades MTÜ-st Lilleoru ning lõpetades Tallinna Lennujaama ja Tallinna Ülikooliga. Liitunud on ka mitmed maaraamatukogud ja koolid.
„Mina hoolin“ on koalitsiooni esimene ühine kampaania, millega tutvustatakse kuute kestliku arengu eesmärki läbi eesti inimeste argielu puudutavate küsimuste. Globaalsed probleemid, mida kampaania esile tõstab, on vaesus, nälg, tervis, haridus, tarbimine ja vesi. Kampaania maandumislehel antakse lihtsaid juhiseid, kuidas igaüks meist saab nende eesmärkide saavutamisse panustada.
„ÜRO kestliku arengu eesmärgid lepiti riikide vahel kokku juba 4 aastat tagasi, ometi on selle info jõudmine üksikisikuni olnud üsna vaevaline. See on ka mõistetav, sest eesmärgid on suured ja ambitsioonikad ning neid lugedes võib jääda mulje, et nendega peabki tegelema kusagil kõrgel ja kaugel. Tegelikult on need teemad, mis puudutavad meid kõiki igapäevaselt. Soovime selle kampaaniaga näidata neid kokkupuutepunkte, võtta inimese käe kõrvale ja juhatada ta kestlikumate valikute juurde,“ ütles kampaania koordinaator Ave-Marleen Rei.
Kampaania ideelahenduse töötasid välja Ave-Marleen Rei MTÜ Mondost ning Annika Arras ja Sirli Peepson Miltton New Nordicsist. Visuaalide autor on MTÜ Mondo kujundaja Triinu Tulva.
Kampaaniat toetab EV Välisministeerium arengukoostöö vahenditest.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.11.24, 15:21
Number 1 põhjus, miks ettevõtted Google reklaamidega ebaõnnestuvad
2024. aastal on Google Ads ettevõtete jaoks üks olulisemaid kanaleid digiturunduses. Üle maailma ligi 80% ettevõtetest kasutab Google reklaame müügitulemuste kasvatamiseks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele