• 14.11.19, 10:43
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

John Lewise südamlik jõulureklaam #ExcitableEdgar

Aasta oodatuim jõulureklaam on kohal! Briti kaubamaja John Lewise jõulureklaame oodatakse põnevusega igal aastal. Vaata, millega üllatati sel aastal.
John Lewise 2019. aasta jõulureklaam valmis kahasse Waitrose'iga. Kaubamajade keti pidulik kampaania – mis maksis eelduste kohaselt umbes 7 miljonit naelsterlingit – on kujunenud üheks aasta meediasündmuseks, tuues sotsiaalmeedias miljoneid vaatamisi.
Jõulureklaami tegevus leiab aset maagilises lumme mattunud muinastujulinnas, mis asub kaugel-kaugel. See on südamlik lugu väikese tüdruku Ava ja pisikese draakoni Edgari vahelisest sõprusest. Edgar on mudilase-suurune tuld purskav draakon, kes armastab jõule. Ta armastab jõule kohe nii väga, et ei suuda suurest elevusest enda leeki kontrolli all hoida ja põhjustab sellega linnakeses palju pahandust.
Vaata südamlikku jõulureklaami siit:

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 09.11.24, 15:21
Number 1 põhjus, miks ettevõtted Google reklaamidega ebaõnnestuvad
2024. aastal on Google Ads ettevõtete jaoks üks olulisemaid kanaleid digiturunduses. Üle maailma ligi 80% ettevõtetest kasutab Google reklaame müügitulemuste kasvatamiseks.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele