Nike teatas eelmisel nädalal, et otsustas lõpetada oma toodete müügi Amazonis ning selle asemel keskendub rohkem klientidega otsesemale ja personaalsemale suhtlusele, kirjutab CBS News.
- Nike ei olnud rahul, et Amazon pole vabanenud kolmandate osapoolte müüjatest ja võltsingutest.
Nike'i tooteid on jätkuvalt võimalik osta ettevõtte kodulehelt, rakenduse kaudu või tavakauplustest üle maailma. Nike'i ja Amazoni partnerluse pilootprogramm sai alguse kaks aastat tagasi, kuid see ei kuulu enam Nike'i laiemasse müügistrateegiasse.
„Jätkame investeerimist Nike’i tugevustesse, eristuvatesse partnerlustesse teiste jaemüüjate ja platvormidega, et teenindada oma kliente kogu maailmas,“ kinnitas Nike.
Amazoni esindajad keeldusid eelmisel nädalal Nike'i lahkumist kommenteerimast. Nike’i konkurendid Under Armour ja Adidas jätkavad toodete müümist Amazonis. Nike jätkab Amazoni veebimajutusteenuse kasutamist.
Nike’i lahkumine Amazonist toimub kuu pärast seda, kui ettevõte nimetas uueks juhiks John Donahoe, kes oli endine eBay tegevjuht.
Morningstari analüütik David Swartzi sõnul polnud Nike tõenäoliselt rahul sellega, et Amazon pole vabanenud kolmandate osapoolte müüjatest ja võltsingutest. „Ma arvan, et Nike paneb rohkem rõhku omaenda e-poele, mida kinnitab ka uudis, et nende uus tegevjuht tuleb eBayst.“
Nike'i ja Amazoni koostöö algas 2017. aasta juunis ning selle eesmärk oli luua uusi võimalusi klientide teenindamiseks. Nike müüs Ameerika suurimas veebikaubamajas jalanõusid, riideid ja aksessuaare.
Seotud lood
Digiposter OÜ tooteportfellis on 70 digiekraani kaubanduskeskustes, üle 300 digipostri jaekettides ning 18 suurt väli LED-ekraani. Olemasolevale on lisandumas aga ka esimene ehituskett – kvaliteetsete siseekraanidega ning raadioga saavad kaetud kõik Bauhofi kauplused üle Eesti.