Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Nõuandeid ürituse korraldamiseks
Pidude korraldamisel on tuhat pisiasja, mis võivad ununeda. Vahel on hea väga lihtsaid, kuid olulisi põhitõdesid meelde tuletada. Niisiis – millele tuleks pidu organiseerima hakates mõelda?
Olenemata sellest, kas on kutsutud kaks või kakskümmend inimest, on meeldiv kui peremees ja perenaine isiklikult külalisi vastu võtavad ja tervitavad. Pidulikel juhtudel võid ette valmistada kõne, et saabujaid enne sööma asumist veel kord tervitada ja tänada.
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.