• 20.11.19, 15:22
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Nõuandeid ürituse korraldamiseks

Pidude korraldamisel on tuhat pisiasja, mis võivad ununeda. Vahel on hea väga lihtsaid, kuid olulisi põhitõdesid meelde tuletada. Niisiis – millele tuleks pidu organiseerima hakates mõelda?
Nõuandeid ürituse korraldamiseks
Olenemata sellest, kas on kutsutud kaks või kakskümmend inimest, on meeldiv kui peremees ja perenaine isiklikult külalisi vastu võtavad ja tervitavad. Pidulikel juhtudel võid ette valmistada kõne, et saabujaid enne sööma asumist veel kord tervitada ja tänada.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele