Postimees Gruppi kuuluv BNS kirjutas reedel, et Õhtulehe omanikud Ekspress Grupp ja Alexela Grupp võivad müüa maha ASi Õhtulehe Kirjastus.
- Õhtuleht võib saada uue omaniku. Foto: Raul Mee
Ka Äripäevale on kaks allikat kinnitanud sarnast infot. Äripäeva andmetel on tehingu maht suurusjärgus 7 miljonit eurot. Võimalikuks ostjaks on TV3 suuromanik Providence Equity Partners.
Ekspress Grupi juht Mari-Liis Rüütsalu ütles, et asjad on nii kaugel, kui täna pressiteates öeldud. Tema sõnul kaalutakse erinevaid võimalusi. Lähemalt ta ei kommenteerinud, viidates börsireeglitele.
Ettevõte saatis lakoonilise börsiteate, kus seisab, et Ekspress Grupp analüüsib erinevaid strateegilisi alternatiive seoses osalusega ASis Õhtuleht Kirjastus. Edasistest sammudest teavitatakse vastavalt börsireglemendi nõuetele.
Ülemaailmne varahaldusettevõte Providence Equity Partners omandas 2017. aasta oktoobris Modern Times Grupi meediaettevõtted Baltikumis,
kirjutas BestMarketing. Tehing andis uutele omanikele kontrolli Eesti, Läti ja Leedu meediaettevõtete üle, mis ühendati kaubamärgi All Media Baltics all. Läinud kuul toimus rebränding ja AMB tegutseb nüüd Balti riikides TV3 kaubamärgi all.
Eestis kuuluvad TV3 Gruppi telekanalid TV3, TV6, 3+, TV3 Sport (endine TVPlay Sports), TV3 Sport2, TV3 Film (endine TV1000 Premium); raadiod StarFM, Power Hit Radio, Radio Volna; teleoperaator Home3 (endine TVPlay Home); voogedastusteenus Go3 (endine TVPlay Premium) uudiste- ja meelelahutusportaalid uudised.ee, Buduaar Meedia; digireklaami platvorm SmartAD.
ASi Õhtuleht Kirjastus tooteportfelli kuulub peale Õhtulehe veel näiteks Tallinna Linnaleht; ajakirjad Naisteleht, Naisteleht 55+, Tiiu, Nipiraamat, Kodukiri, Käsitöö, Eesti Ajalugu, Kalale! Looduses, Teleleht; ning lisaks mitmed erinevad ristsõnakogumikud.
Seotud lood
Alates 1. detsembrist muutus kõikides Balti riikides All Media Baltics toodete bränd. Selle käigus liideti kõik senised kaubamärgid meediabrändi TV3 alla.
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.