• 23.01.20, 09:33

Password 2020 esineja Ann Runnel sai start-up auhindadel kaks tunnustust

Kolmapäeval esmakordselt toimunud Eesti start-up-auhindade jagamisel sai tarkvarafirma Reverse Resources asutaja ja juht ning Passwordi teise päeva esineja Ann Runnel kaks tunnustust – isiklikult stereotüüpide murdja ja oma ettevõttele Reverse Resources maailmamuutja tiitli.
Reverse Resources asutaja ja juht Ann Runnel võtab vastu autasu.
  • Reverse Resources asutaja ja juht Ann Runnel võtab vastu autasu. Foto: Andras Kralla
Start-up-auhindadega tunnustasid LIFT99 ja Startup Estonia 2019. aasta parimaid kohalikke iduettevõtteid ning idusektori arengusse panustanud tegijaid.
Ann Runnel esineb Eesti suurimal turunduskonverentsil Password 2020 5.03.2020 Saku Suurhallis, kus ta räägib moetööstuse vastutustundlikkusest ja jätkusuutlikkusest. Vaata programmi SIIN ja registreeru!
Stereotüüpide murdja – Ann Runnel, tarkvarafirma Reverse Resources asutaja ja juht
Ann Runneli puhul tõid žürii liikmed välja tema positiivset eeskuju ja teerajaja rolli nii idusektoris kui laiemalt. Idufirma Reverse Resources on loonud tarkvaralahenduse rõivatööstuses tekkivate jääkide taaskasutusse suunamiseks ning pakub lahendust tekstiili- ja rõivatööstuses kasutatavate tekstiilmaterjalide kaardistamiseks ja jälgimiseks.
  • Foto: Andras Kralla
Maailmamuutja – Reverse Resources
Idufirmal Reverse Resources on selge ja inspireeriv visioon, millel on suur potentsiaalne mõju maailma ja inimkonna tulevikule. Iduettevõte on loonud tarkvaralahenduse rõivatööstuses tekkivate jääkide taaskasutusse suunamiseks ning tekstiili- ja rõivatööstuses kasutatavate tekstiilmaterjalide kaardistamiseks ja jälgimiseks.
Loe Äripäevast, kes olid teised võidukad start-up ettevõtted.
Eesti start-up-kogukonna liikmed seadsid Eesti start-up-auhindadele kokku 154 nominenti, kellest igasse kategooriasse valiti välja kümme parimat. Võitjad valis välja 144 start-up-ettevõtjast koosnev zürii.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele