• 31.01.20, 15:41

Hakka Best Marketing Premium lugejaks

Soovitame tippturundajatel tellida ligipääsu võtmega lugudele ehk Best Marketingi premium-sisule.
Hakka Best Marketing Premium lugejaks
Bestmarketing.ee premium-sisu sõbrapäevapakkumine
Kuni 14. veebruarini (k.a.) maksab bestmarketing.ee premium-sisu 2 kuu tellimus sulle vaid 50 eurot (km-ga 60 eurot)! Tavahind on 150 eurot.
Tee proovitellimuse SIIN!
Bestmarketing.ee premium-sisu all peame silmas lugusid, mis on tähistatud võtmega ja eeldavad sisselogimist. Kui tellid bestmarketing.ee premium-sisu ja logid sisse, saad lisaks tavalugudele lugeda alljärgnevat:
Case study'd. Edukate kampaaniate ja brändide case study’d mujalt maailmast. Kõik kajastatavad case study’d järgivad sarnast struktuuri: taustainfo, briif, loovlahendus, tulemused ja kampaania analüüs/kriitika.
Turunduse TOP. Annab ülevaate turul tegutsevatest agentuuridest. Turunduse TOP sisaldab 7 erinevat edetabelit: agentuuritulu TOP, reklaamiagentuuride TOP, reklaamimüügi TOP, meediaagentuuride TOP, suhtekorraldusagentuuride TOP, digiturundusagentuuride TOP, üritusturundusagentuuride TOP; lisaks intervjuud iga TOPi parimatega.
Nädala kampaania. Vahetu ülevaade Eesti turunduse hetkeseisust. Tutvustame käimasolevaid kampaaniaid ning uurime kampaania tegijatelt, millised on selle eesmärgid, lahendus ja oodatavad tulemused.
Põnevad persoonilood. Intervjuud Eesti turundusvaldkonna tuntud tegijatega ja säravate uute tulijatega.
Arhiiv. Kõik Best Marketingi lood, mis on vanemad kui 6 kuud.
Raadiosaadete kokkuvõtted. Best Marketingil on 3 raadiosaadet: “Eetris on turundusuudised”, “Digiturunduse praktikum” ja “Turunduskohv La Ecwadoris”. Kõik saated on eetris kord kuus ning premium-sisu tellijad saavad ise valida, kas eelistavad saateid järelkuulata või lugeda.
Konverentside ettekanded. Valik kokkuvõtteid ja materjale Best Marketingi konverentsidel (Password, Sotsiaalmeedia konverents, Üritusturunduse konverents, Balticbest, Kommunikatsioonijuhtimise Aastakonverents, Best Internet) salvestatud ettekannetest.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele