Cookie Apocalypse ehk kuidas turundada pärast seda, kui Google keelab Chrome'i brauseris kolmanda osapoole küpsised?
- Matis Metsala Foto: Raul Mee
Google teatas, et keelab lähema paari aasta jooksul oma Chrome'i brauseris kolmanda osapoole küpsised. See tähendab seda, et turundajate jaoks muutub keeruliseks (kui mitte võimatuks) platvormideülene klienditeekonna jälgimine. Mis saab Facebook Pixelist? Kuidas tulevikus kliendi ostuteekonda kaardistada?
Neile ja paljudele teistele küsimustele annavad vastuseid Adformi spetsialistid ja külalised. Arutelu juhib Adformi müügidirektor Matis Metsala.
Kahepäevane turunduskonverents Password leiab aset 4. ja 5. märtsil 2020 Saku Suurhallis. Google'i küpsiste teemaline ettekanne toimub kolmapäeval, 4. märtsil paralleelsaalis.
Seotud lood
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.