Passwordi esimesel päeval toimuva vestlusingi teema on Eesti tarbijate vastutustundlikkus. Vestlusringi osalejate hulka lisandus Neste turundus- ja kommunikatsioonijuht Risto Sülluste.
- Risto Sülluste Foto: Picasa
Lisaks temale osalevad arutelus veel agentuuri TANK loovjuht Joel Volkov, kommunikatsioonibüroo Miltton New Nordics partner Annika Arras ja Kantar Emori uuringuekspert Aivar Voog.
Vestlusringis arutatakse nii tarbijauuringutele kui ka praktikute igapäevatöö kogemusele tuginedes järgmistel teemadel:
- Mis seisus on vastutustundlik turundus Eestis täna tegelikult?
- Kas Eesti tarbijale läheb vastutustundlik turundus üldse korda?
- Kas vastutustundlik turundus on mingi peatselt mööduv trend?
- Või on tegemist vastusega tarbijate muutunud hoiakutele?
Kahepäevane turunduskonverents Password leiab aset 4. ja 5. märtsil 2020 Saku Suurhallis. Vestlusring toimub 4. märtsil pealaval.
Vaata videoid teistega, kes vestlusringis osalevad!
Joel Volkov:
Annika Arras:
Aivar Voog:
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.