4. ja 5. märtsil toimus Saku Suurhallis turunduskonverents Password 2020.
Eesti suurim turunduskonverents Password toimus 20. korda. Sel aastal oli teemaks vastutustundlik turundus. Konverentsil osales ligi 500 turundusvaldkonna inimest.
Nagu juba traditsiooniks on saanud, kuulutati konverentsi raames välja Eesti parimad turundus-, meedia- ja kommunikatsiooniteod ning aasta turundustiim.
Vaata pilte Passwordi 2. päevast:
Fotograaf: Marko Mumm / Meediafoto
Seotud lood
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.