• 06.03.20, 15:16

Rocca al Mare isadepäeva kampaania tõi võidu koju Aasta Meediategu 2019 konkursilt

Aasta meediateo konkursil valis žürii parimaks väikese eelarvega kampaaniaks Rocca al Mare keskuse isadepäeva kampaania, mille raames kleebiti isadepäeva nädalal Rocca al Mare keskuse aatriumi põrandale sada viiskümmend tunnustusmärki superisade ja laste eesnimedega.
Rocca al Mare isadepäeva kampaania tõi võidu koju Aasta Meediategu 2019 konkursilt
  • Foto: Photo:Marko Mumm
MEEDIATEGU 2019
Väikese eelarvega kampaania
Töö: Rocca al Mare keskuse isadepäeva kampaania
Klient: Citycon
Agentuur: Mindshare Estonia
”Proovime alati pakkuda oma külastajatele lisaks mugavale ostukeskkonnale ka positiivseid emotsioone ja vahvaid mälestusi,“ rääkis Citycon Eesti turundus- ja kommunikatsioonijuht Helina Leif, kelle sõnul on Super Papsi kampaania suurepärane näide sellest, kuidas hea idee elluviimine ei nõua alati suurt eelarvet. Leifi hinnangul tulid inimesed kampaaniaga väga hästi kaasa – tunnusmärgi kleepimiseks esitati kokku üle poole tuhande sooviavalduse. Kuna selline huvi oli arvatust mõnevõrra suurem, valiti õnnelikud välja loosi teel. Lisaks põrandakleebiste alleele oli keskusesse paigutatud ka Super Papsi temaatikaga fotosein, mille taustal sai koos isaga pildi jäädvustada.
Kampaania eesmärgiks oli kaubanduskeskuse külastajate arvu suurendamine ja Rocca al Mare kaubanduskeskuse kui peresõbraliku ostukoha kuvandi tugevdamine. Projekt viidi ellu koostöös reklaamiagentuuriga Centerteam, kommunikatsiooniagentuuriga META Advisory ja meediaagentuuriga Mindshare. Kampaania meediakanalitena kasutati Facebooki, Google Display'd ja Delfit, kus rakendati piirkondlikku sihtimist. Retargeting kampaania isadepäeva nädalal kutsus keskusesse vaatama, kes leiab end Super Papsi alleelt 150 kleebise hulgast.
Leifi sõnul olid kampaania tulemused tähelepanuväärsed. Lisaks kodulehe külastatavuse märgatavale tõusule oli novembri teisel nädalavahetusel Rocca al Mare keskuse külastatavus üks möödunud aasta kõrgemaid, jäädes alla vaid paarile jõuluperioodi nädalavahetusele.
„Usun, et sellest kampaaniast saab Rocca al Mare keskuses tore traditsioon ning miks mitte viia sel aastal sarnane aktsioon ellu mõlemas Cityconi keskuses: nii Rocca al Mares kui ka Kristiine keskuses,“ lisas Leif.
Citycon on Põhjamaade kaubanduskeskuste arendaja ja kinnisvara investeerimisfirma. Koos Kristiine keskuse ja Rocca al Mare kaubanduskeskusega omab ja opereerib Citycon kokku 38 kaubanduskeskust Soomes, Rootsis, Norras, Taanis ja Eestis.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 18:39
Digiposter katab Bauhofi kauplused üle Eesti ekraanide ning raadioga
Digiposter OÜ tooteportfellis on 70 digiekraani kaubanduskeskustes, üle 300 digipostri jaekettides ning 18 suurt väli LED-ekraani. Olemasolevale on lisandumas aga ka esimene ehituskett – kvaliteetsete siseekraanidega ning raadioga saavad kaetud kõik Bauhofi kauplused üle Eesti.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele