• 06.03.20, 09:00

Sisekommunikatsiooni auhind: Omniva töötajate tunnustusprojekt

2018. aasta oli Omniva jaoks murranguline. Realiseerusid kolm suurt ja mitu aastat väldanud ettevalmistustega fookusprojekti: ehitati ja käivitati uus logistikakeskus, kahekordistati pakiautomaatide võrk Baltikumis ja võeti kasutusele Omniva enda arendatud logistika infosüsteem.
Sisekommunikatsiooni auhind: Omniva töötajate tunnustusprojekt
  • Foto: Photo:Marko Mumm
KOMMUNIKATSIOONITEGU 2019
Sisekommunikatsiooni auhind
Omniva töötajate tunnustusprojekt "Ühendades tähti"
Omniva, Jolos, Division
Kuid uuendused ei läinud valutult. Logistikakeskuse käivitamisperioodil (november-märts) ilmnenud tehnoloogilised probleemid mõjutasid oluliselt pakivaldkonna teenusekvaliteeti. Negatiivset fooni võimendas postivaldkonna kriis ning paralleelselt oli ettevõte saanud uue juhi, käivitanud uue strateegia ja ellu viinud mahuka struktuurimuudatuse.
Peale tormilist poolaastat vaibus olukord tänu ühistele suurtele pingutustele, ent töötajate motivatsioon ja töörõõm oli raugenud. Tugevaks indikatsiooniks oli töötajate soovitusindeksi langus +6lt (2018. aasta IV kvartali tulemus) -7 peale (2019. aasta I kvartal). Töötajate turgutamiseks ja motiveerimiseks, kutsusime ellu aasta läbi väldanud tunnustus- ja kaasamisprojekti „Ühendades tähti“.
Suur ametikohtade varieeruvus seab väljakutse kaasamisel ja ettevõtte sõnumite igaüheni viimisel. Siiski läbi erinevate aktsioonide viisime töötajateni teadmise, et iga töötaja on oluline ja möödunud raskused seljatasime vaid tänu sujuvale koostööle. Iga töötaja on eredalt särav täht, Omniva seob tähed süsteemiks ja tähtkujuks.
Strateegia võtmesõnad oli tunnustus, kaasamine ja koostöö. Neid rakendasime Omniva töötajate kalendrites, kalendritähtpäevades, töötajate tänu- ja tunnustusüritusel, ning liiklusohutuse fookuses hoidmisel.
Tulemused: Töötajate soovitusindeks (eNPS) tegi I kvartali -7 pealt hüppelise tõusu +24 peale, jätkates püsivat tõusu läbi aasta (III kv +26 ja IV kv +27)! Tuntav on, et töötajate tõusnud enesekindlus ja töörõõm ei lase end meediatormidest nii kergelt heidutada ning tänu süsteemsele tunnustamisele ja üksteise märkamisele on tekkinud harjumus teineteisele head öelda.
Töötajatele meeldisid väga 0-eelarvega projektid, mis on tehtud omainimestelt omainimestele. Nii säilib siirus, vahetus ja – mis siin salata – ka raha.
Sisekommunikatsiooni auhind anti välja konkursi Kommunikatsioonitegu 2019 raames. Eesti Kommunikatsioonijuhtide Liit (EPRA) viis konkurssi läbi 20. korda. Auhinna andis üle žürii esimees Margus Mets.
Autasustamine toimus turunduskonverentsi Password auhinnapeol, mis leidis aset 4. märtsil Vanalinna Rahva Raamatus. Konverentsi korraldas Best Marketing (Äripäev AS).

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele