Ürituse uus kuupäev ja toimumiskoht on kinnitamisel. Kuldmuna konkurss jätkub sellele vaatamata, võitjad kuulutatakse välja veebis algselt plaanitud kuupäeval.
“Mõistagi on kahju sellisest uudisest teada anda, kuid inimeste tervis on kõige olulisem. Kuulutame veebiülekande kaudu võidumunade saajad välja 20. märtsil, kuna tööde esitamisega on nähtud palju vaeva ja kullad kvalifitseeruvad ka ADC* Europe’ile. Nii jääb võitjatel piisavalt aega oma töid Euroopa konkursi jaoks ette valmistada," ütles Turundajate Liidu tegevjuht Maarit Mäeveer.
Auhinnad saadetakse füüsiliselt auhinnasaajate kontorisse paari tööpäeva jooksul pärast võitjate välja kuulutamist.
Kuldmuna galale on tänaseks müüdud 400 piletit. Kõik gala piletite omanikud saavad sügisel toimuvale galale ja seminarile olemasoleva piletiga. Kes uuel ajal tulla ei saa või soovib piletist loobuda, saavad lähipäevil info pileti tagastamise kohta.
Seotud lood
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.