Farmi tõusis Eesti jätkusuutlike kaubamärkide tippu
Balti riikides hiljuti läbi viidud suuremahulise Sustainable Brand Index™ 2020 uuringu põhjal hindasid tarbijad piimatootja Farmi kaubamärgi üheks Eesti jätkusuutlikumaks.
Farmi Piimatööstuse turundusjuhi Helen Ojamäe sõnul on kõrge tulemuse taga järjepidev arendustegevus nii toodete kui ka pakendite keskkonnasõbralikumaks muutmisel. „Jätkusuutlikkusse ja keskkonnasäästu panustame eelkõige Farmi toodete pakendamisel, otsides võimalusi plastiku vähendamiseks ja korduvkasutatavate materjalide kasutamiseks, mis sobiksid paremini jäätmeringlusesse,“ lausus Ojamäe.
Digiposter OÜ tooteportfellis on 70 digiekraani kaubanduskeskustes, üle 300 digipostri jaekettides ning 18 suurt väli LED-ekraani. Olemasolevale on lisandumas aga ka esimene ehituskett – kvaliteetsete siseekraanidega ning raadioga saavad kaetud kõik Bauhofi kauplused üle Eesti.