Saaremaa Piimatööstus tõi turule uue kaubamärgi MO Saaremaa, mida hakkavad tulevikus kandma ettevõtte kõik tooted.
- "Mo" tähendab saare murdekeeles "minu".
Uus kaubamärk rõhutab päritolu
Esialgu leiab uue kaubamärgi alt klassikalise ja küüslaugu-soolavõi ning mahepiima. Mais lisandub veel uusi tooteid ning järk-järgult minnakse uuele kujundusele üle ka teiste toodetega. Veel tegi ettevõte poolemiljonilise investeeringu pakkeliini, mis võimaldab pakendada tooteid keskkonnasäästlikesse pakenditesse.
Saaremaa Piimatööstuse juhi Valdis Noppeli sõnul toodi uus kaubamärk turule, et rõhutada ettevõtte saartekeskset päritolu ja kohalike piimatoodete kvaliteeti. „Saaremaa Piimatööstuse omanikud on Saare-, Hiiu- ja Muhumaa piimatootjad. Uus kaubamärk annab võimaluse rääkida meie ehk MO Saaremaa lugu, tuua esile saarte eripära ning turul selgelt eristuda,” selgitab Noppel. Samuti on plaan uue kaubamärgi alt tooteportfelli laiendada ning tuua seniste juustu- ja võitoodete kõrvale ka teisi piimatooteid.
Uue kaubamärgi aitas välja töötada agentuur Taevas Ogilvy.
Jätkusuutlik investeering pakkeliini
Kevade algul tegi ettevõte poolemiljonilise investeeringu tootmisliini, mis võimaldab pakendada piimatooteid 100% taaskasutatavasse purepakendisse. „Esimene toode uuelt liinilt on MO Saaremaa Öko mahetäispiim 4,0–4,4% rasvasisaldusega. Varem oli see pakendatud plastkanistrisse, kuid nüüd on saadaval poole- ja üheliitrises keskkonnasäästlikus Elopakis,” rääkis Noppel. Uus pakend on esimene omataoline Eestis, sest see on valmistatud ainult taaskasutatavast materjalist. Pakendi ja korgi plastiku valmistamiseks on kasutatud Soome mändide puidujääkidest valmistatud õli. Pealegi on pakend süsinikuneutraalne.
- Uued pakendid on valmistatud taaskasutatavast materjalist.
Saaremaa Piimatööstus on piimandusettevõte, mis kuulub Saare-, Hiiu- ja Muhumaa piimatootjatele. Ettevõtte peamine tegevus on piima kokkuost ning juustu ja või valmistamine. Piimatootmise, müügi ja logistikaga on seotud ca 500 peamiselt saartel elavat inimest.
Seotud lood
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.