• 13.05.20, 15:10

Best Marketing Club tuleb taas!

Hea uudis! Taaskäivitame Best Marketing Club ürituste seeria. Paljud teist ilmselt mäletavad veel neid Emoris toimunud hommikukohtumisi, kus tuntud Eesti ettevõtete turundusjuhid rääkisid sellest, kuidas nad oma ettevõttes turundust korraldavad.
Best Marketing Club tuleb taas!
Best Marketing Club on nüüd tagasi ja sedapuhku veebiseminaride sarjana! Juba enne suve saate osa nelja suure Eesti ettevõtte turunduse kogemustest.
Kõikide klubide teema on järgmine: "Kuidas meie oma ettevõttes turundust teeme". Esimese Best Marketing Club koosneb neljast veebiseminarist, mis toimuvad neljal erineval kuupäeval vahemikus 26.05–16.06. Kellaaeg on kõikidel klubidel sama: 15.00–16.30. Iga veebiseminar kestab kokku poolteist tundi, koosnedes ca 45 minuti pikkusest ettekandest ning 45 minuti pikkusest vestlusest ja küsimustest/vastustest.
Esinejad puudutavad oma ettekannetes järgmisi teemasid:
1. turunduse juhtimine, struktuur, koostöö teiste osakondade ja agentuuridega
2. mis mahub teie ettevõttes turunduse alla?
3. kliendikogemuse juhtimine
4. turunduskommunikatsioon ja -kanalid
5. sotsiaalmeedia ja muu digiturunudus
6. tarbijatrendid/tarbijakäitumine - muutused seoses kriisiga

Best Marketing Club graafik on järgmine:

26.05 – Kaubamaja turundusdirektor Enel Kolk
Loe lisaks: Enel Kolk: Juba täna tuleb mõelda ja planeerida tegevused, kuidas normaalne äritegevus taastada
5.06 – Tele2 Eesti turundus- ja kommunikatsioonijuht Liina Liiv
Loe lisaks: Kuidas Tele2 DNA neid kriisiolukorras päästis?
9.06 – Bigbank Eesti turundusjuht Eve Järve ja kliendikogemuse juht Mirjam Peetsmann
16.06 – Alexela turundus- ja kommunikatsioonijuht Kadri Ambos ning turundustiimi juht Mariliis Mähhar
Loe lisaks: CASE STUDY: Alexela edukas brändivärskendus
Best Marketing Club
Kuidas meie oma ettevõttes turundust teeme?
26.05.2020 – 16.06.2020
REGISTREERU SIIN!
Ülekanne on järelvaadatav kõigile registreerunutele ühe nädala jooksul pärast toimumist.
Veebiseminarid toimuvad Äripäeva veebiseminaride keskkonnas. Enne otseülekannet saadetakse registreerunud kasutajatele infomeil lingiga, mille kaudu pääseb enne ülekande algust õigesse keskkonda.
Veebiülekannet on võimalik jälgida endale sobivas kohas ja selle jälgimiseks on tarvis arvutit, internetiühendust ning mugavamaks kuulamiseks kõrvaklappe. Ülekande kestel on võimalik esitada esinejatele küsimusi, mida saab kirjutada vestluse (chat) kasti.

Seotud lood

Uudised
  • 19.05.20, 11:00
Best Marketing Club: esimene esineja on Enel Kolk
26. mail taasalustab ürituste seeria Best Marketing Club, kus tuntud Eesti ettevõtete turundusjuhid räägivad, kuidas nad oma ettevõttes turundust korraldavad. Neljaosalise veebiseminaride seeria esimene esineja on Kaubamaja turundusdirektor Enel Kolk.
Uudised
  • 27.05.20, 12:12
Best Marketing Club: teine esineja on Liina Liiv
26. maist 16. juunini toimub ürituste seeria Best Marketing Club, kus tuntud Eesti ettevõtete turundusjuhid räägivad, kuidas nad oma ettevõttes turundust korraldavad. Tele2 brändikommunikatsioon võitis aasta parima meediateo auhinna ning 5. juunil räägibki Best Marketing Clubis oma tegemistest Tele2 turundus- ja kommunikatsioonijuht Liina Liiv.
Veebiseminar
  • 27.05.20, 11:51
Järelvaadatav: Best Marketing Club Kaubamaja
BEST MARKETING CLUB TULEB TAAS!
  • ST
Sisuturundus
  • 28.10.24, 15:55
Jätkusuutlikkus kui valik: miks on oluline valida keskkonnasõbralikud lahendused
Tänases ärikeskkonnas on jätkusuutlikkusest mõjutatud otsused muutunud ettevõtete jaoks vältimatuks. Nende otsuste baasilt võivad kujuneda kliendi- ning partnersuhted, ostu- ja müügitingimused ning ettevõtte brändi üldine kuvand.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele