26. mail taasalustab ürituste seeria Best Marketing Club, kus tuntud Eesti ettevõtete turundusjuhid räägivad, kuidas nad oma ettevõttes turundust korraldavad. Neljaosalise veebiseminaride seeria esimene esineja on Kaubamaja turundusdirektor Enel Kolk.
Sel aastal 60-aastaseks saav Kaubamaja oli üks esimesi Eesti ettevõtteid, kes lõi eraldi reklaamiosakonna. Täna koosneb Kaubamaja turundusosakond kolmest erineva tööprofiiliga väiksemast tiimist – väljapanekust, turunduskommunikatsioonist ja klienditeenindusest.
Kaubamaja turundusdirektor Enel Kolk tõi välja, et nad suhtuvad turundusse (sealhulgas reklaami) väga selgelt kui investeeringusse – toote ja sihtgrupiga sobivad loovlahendused ning hästi planeeritud kommunikatsioon peavad tagama edu. "Turundus peab alati olema tasuv investeering, mis on läbimõeldud, kaalutletud ja ajakohane," sõnas Enel Kolk Best Marketingile antud intervjuus.
Loe täispikka intervjuud siit. Enel Kolk räägib 26. mail oma ettekandes järgmistel teemadel:
1. turunduse juhtimine, struktuur, koostöö teiste osakondade ja agentuuridega
2. mis mahub meie ettevõttes turunduse alla?
3. kliendikogemuse juhtimine
4. turunduskommunikatsioon ja -kanalid
5. sotsiaalmeedia ja muu digiturunudus
6. tarbijatrendid/tarbijakäitumine - muutused seoses kriisiga
BEST MARKETING CLUB
Kuidas meie oma ettevõttes turundust teeme?
26.05 – Kaubamaja turundusdirektor Enel Kolk
5.06 – Tele2 Eesti turundus- ja kommunikatsioonijuht Liina Liiv
9.06 – Bigbank Eesti turundusjuht Eve Järve ja kliendikogemuse juht Mirjam Peetsmann
16.06 – Alexela turundus- ja kommunikatsioonijuht Kadri Ambos ning turundustiimi juht Mariliis Mähhar
- Tere tulemast turundusklubisse! Kõikide klubide teema on järgmine: "Kuidas meie oma ettevõttes turundust teeme".
Esimene Best Marketing Club koosneb neljast veebiseminarist, mis toimuvad neljal erineval kuupäeval vahemikus 26.05–16.06. Kellaaeg on kõikidel klubidel sama: 15.00–16.30. Iga veebiseminar kestab kokku poolteist tundi, koosnedes ca 45 minuti pikkusest ettekandest ning 45 minuti pikkusest vestlusest ja küsimustest/vastustest.
Veebiseminar on järelvaadatav kõigile registreerunutele ühe nädala jooksul pärast toimumist.
Veebiseminarid toimuvad Äripäeva veebiseminaride keskkonnas. Enne otseülekannet saadetakse registreerunud kasutajatele infomeil lingiga, mille kaudu pääseb enne ülekande algust õigesse keskkonda.
Veebiseminari on võimalik jälgida endale sobivas kohas ja selle jälgimiseks on tarvis arvutit, internetiühendust ning mugavamaks kuulamiseks kõrvaklappe. Veebiseminari kestel on võimalik esitada esinejatele küsimusi, mida saab kirjutada vestluse (chat) kasti.
Seotud lood
Hea uudis! Taaskäivitame Best Marketing Club ürituste seeria. Paljud teist ilmselt mäletavad veel neid Emoris toimunud hommikukohtumisi, kus tuntud Eesti ettevõtete turundusjuhid rääkisid sellest, kuidas nad oma ettevõttes turundust korraldavad.
Kaubamaja turundusdirektor Enel Kolk rääkis intervjuus tänavusest Osturalli kampaaniast, e-poe turundamisest, samuti sellest, kuidas on muutunud reklaamid ja kanalite valik ning mida tuleb kriisist väljumisel silmas pidada.
Täna oleme harjunud nägema telerist 10-15 minutilisi reklaamipause, need on igapäevane osa meie telekavaatamisest. Tihti minnakse reklaamipauside ajal kööki võileiba tegema, ent olid ajad, mil reklaamipaus oli eraldi telekavas välja toodud ning nii mõnigi sättis ennast just selleks ajaks teleri ette, et moodsaid vilkuvaid reklaamfilme näha.
Tänases ärikeskkonnas on jätkusuutlikkusest mõjutatud otsused muutunud ettevõtete jaoks vältimatuks. Nende otsuste baasilt võivad kujuneda kliendi- ning partnersuhted, ostu- ja müügitingimused ning ettevõtte brändi üldine kuvand.