• 18.05.20, 15:06

Nipid, kuidas mõõta digiturunduse edukust

Strateegiakonsultant ja juhtimiskoolitaja Indrek Maripuu rääkis eesmärkide seadmisest ja saavutamisest digiturunduses.
Nipid, kuidas mõõta digiturunduse edukust
Maikuu „Digiturunduse praktikumi“ saates oli külas strateegiakonsultant ja juhtimiskoolitaja Indrek Maripuu, kes lisaks digiturunduse eesmärkide seadmisele ja saavutamisele rääkis ka konkreetsetest mõõdikutest ning tõi näiteid, kuidas neid seada. Saadet juhtis Priit Kallas Dreamgrow Digitalist.
LISAMATERJALID EHK SAATES MAINITUD ASJAD:
"Valem" eesmärgi sõnastamiseks: Minu järgmise kvartali eesmärk on ......... ja seda mõõdan läbi ....... .
"Valem" tegevuse tõlkimiseks mõõdikuks: Kui me oleme edukad ....... , siis meil on rohkem .... ja/või vähem ....... .
Raamatud: "Saavutatud", "Mõõda seda, mis loeb", "Radical Focus"
Tarkvara: weekdone.com
Tasuta töölehed: loovusait.ee/okr
Järelkuula saadet:
"Digiturunduse praktikum" toob kuulajateni edukad, õpetlikud ja praktilised lood, kuidas digitaalse turundusega soovitud eesmärke saavutada. Saade on eetris Äripäeva raadios üks kord kuus. Järelkuula eelmisi saateid siit.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele