• 11.06.20, 12:08

Mobiilirakendus aitab tõsta ettevõtte müüginumbreid

Adweeki andmete kohaselt vaatab 35% nutitelefonide kasutajatest enda seadet rohkem kui 50 korda päevas. Seega telefonirakenduse puudumisega võib ettevõte kaotada võimaluse uusi kliente värvata ning rohkem müüa. Kuidas aga kasvatada telefoniäpi kasutajanumbreid ja millised on hea äpi omadused?
Mobiilirakenduse ehk äpi turundamine pole lihtsate killast.
  • Mobiilirakenduse ehk äpi turundamine pole lihtsate killast.
Huawei Mobile Service’i äriarenduse juht Vitali Donskoi sõnul võimaldavad äpid e-kauplejatel või teistel teenusepakkujatel tugevdada kliendisuhet ja suurendada potentsiaalse tarbija kaasatust. „Selleks on mõned nipid, mida rakenduse loomisel kindlasti silmas pidama peaks. Näiteks võiks kasutada telefoni saadetavaid teavitusi, võimaldada inimestele läbi äpi erinevaid maksevõimalusi ja lojaalset klienti premeerida,“ tõi ta mõned näited. Viimaseks sobivad tema sõnul hästi eripakkumised, kampaaniad, sooduskoodid ja muud lahendused, mida vastavalt kasutaja statistikale välja pakkuda – ka täiesti automatiseeritult.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele