• 25.06.20, 18:57

Tulevikus kasvab digitrüki osakaal

Trükitööstuse suund on väiksemate tootekoguste poole, sest kampaaniad muutuvad kiiresti, sõnas Printcenter Eesti AS tegevjuht Margus Üürike.
Kriisi ajal telliti vähem kampaaniamaterjale, kuid rohkem koroonaviirusega seotud teavitusmaterjale, sõnas Printcenter Eesti AS tegevjuht Margus Üürike (paremal).
  • Kriisi ajal telliti vähem kampaaniamaterjale, kuid rohkem koroonaviirusega seotud teavitusmaterjale, sõnas Printcenter Eesti AS tegevjuht Margus Üürike (paremal).
Trükitööstuse TOPis möödunud aastal 32. koha saanud Printcenter Eesti AS on Eesti erakapitalil põhinev ettevõte, mis loodi 1993. aastal.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 14.11.24, 12:06
Adfactory: tänases ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus iga ettevõtte kohustus
Kaasaegses ärikeskkonnas on kaubamärgi tuntus ja eristumine iga ettevõtte kohustus. „Valgusreklaamindusest ja viidandusest on saanud valdkonnad, milleta kaubamärgid tuntust ei kogu ning ei jõua tihedalt asustatud ärimaastiku kaardile,” nendib reklaamlahenduste tootja Adfactory Design OÜ juhatuse liige Jan Mägi.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Bestmarketing esilehele